الأربعاء، 23 يناير 2013

انا المتوفى !




انا المتوفي الذي يسكن هذه الديار ، يدور يبحث في القلوب ، يكتب علي كل الجدران و ينزف دمه في كل مكان !

انا المتوفي عاشق الرحيل إلي الماضي و مجالسه الذكريات ، باحث في السماء عن الحريه و اهات الامهات !

انا المتوفي في كل مكان ، اسمي و لون دمي شاهد عيان علي اتفاق تم و وطن اتخان !

انا المتوفي اجلس خارج اطار الزمان ، داخل قلب كل انسان ، ابحث عن الكل في الا مكان !

انا المتوفي عاشق الحياه في صمت ، ضيف كل حلم ، في داخلك اتحدث و بجانبك اتشجع !

انا المتوفي اريد الراحه ، السكون و الصراحه ، انشد انغام العشق في عالم به الارواح تلاقت ! 

انا المتوفي الذي عاش و مات ، انا المتوفي إلي رحمه الله تعالي !

هناك تعليقان (2):

  1. انت عارف رأى فيها من الاول و عارف انها عجبانى :)

    ردحذف
  2. دى من اكتر الحاجات اللى مبسوط ان كتبتها .. و عايز اكمل فى اسلوب الكتابه ده ع طول :)

    ردحذف